Melegvíz szolgáltatás

BUTTON_POST_REPLY
Avatar
totsmith
HozzászólásokCOLON 171
CsatlakozottCOLON 2009.04.27. 20:54

Melegvíz szolgáltatás

Hozzászólás Szerző: totsmith » 2013.01.16. 16:50

Tisztelt Illetékesek!

Már több napja nincs melegvíz a Mátyás király 4. 3.számú lakásaiban!
Szolgáltatunk és védjük a kiharcolt tisztssségtelen nyereségünket!
Így fogalmazhatunk bármennyire is nem szeretnénk!
Kiszámoltuk,hogy a fűtés és melegvíz havi milliárdos forgalmat hoz a cégnek!

Kérésünk,próbálják meg tisztességesen intézni szolgáltatásukat a víz legyen
meleg a lakás is!


Üdv,:
tothsmit

TiszaSzolg 2004 Kft.
HozzászólásokCOLON 4
CsatlakozottCOLON 2010.11.04. 09:33

Re: Melegvíz szolgáltatás

Hozzászólás Szerző: TiszaSzolg 2004 Kft. » 2013.01.18. 08:33

Tisztelt Totsmith Hölgy/Úr!

Tájékotatjuk Önt, hogy a jelzett időszakban bejelentés, panasz az Ön által említett épületből, vagy a közös képviselőtől nem érkezett hozzánk.
Információink szerint jelenleg megfelelő az épületen belüli melegvízellátás.

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a távhőszolgáltató szolgáltatási határa a szolgáltatói és a felhasználói rendszer csatlakozási pontja, amely a hőközpont/hőfogadó falsíkja. Társaságunk, mint távhőszolgáltató egy lakóépület számára a szerződött hőfokú melegvizet egyetlen egy ponton biztosítja az épület számára. Szolgáltatásunk nem a lakásokig, hanem a csatlakozási pontig terjed. A csatlakozási ponttól a melegvíz elosztása, annak keringtetési feltételeinek biztosítása a felhasználó, azaz a lakóközösség feladata. Feladata továbbá, hogy a saját tulajdonában lévő felhasználói rendszert üzemképes állapotban tartsa (pl. megfelelően működjenek a légtelenítő szelepek, legyen cirkulációs vezeték, a vezetékek ne legyenek vízkövesek, stb.). Társaságunk továbbra is szerződés szerint teljesíti fűtési és használati melegvízellátási kötelezettségét a csatlakozási ponton.

TiszaSzolg 2004 Kft.

Avatar
totsmith
HozzászólásokCOLON 171
CsatlakozottCOLON 2009.04.27. 20:54

Re: Melegvíz szolgáltatás

Hozzászólás Szerző: totsmith » 2013.01.21. 16:24

Tisztelt Tiszaszolg Kft!

Tájékoztatjuk Önt,hogy információjuk ezuttal is sántít.A jelzett épületben 1db s t r a n g o t,azaz 10db lakást éríntett
a langyosvíz akciójuk!

Tisztelettel kérjük Önöket,hogy ha a lakóközösség területére tévednének és belenyulnának a rendszerünkbe(pl.kizárás)
akkor ezt követőn azonnali hatállyal állítsák helyre az eredeti állapotot!

Tájékoztatásul közöljük az időrendi eseményeket: hétfő melegvíz kizárás(Tiszaszolg) a melegvizünk folyamatosan langyos
Szerdán jelzés a Lakásszövetkezetnek,pénteken délelőtt ismét jelzés a Lakásszövetkezetnek.Kora délután telefon a Tiszaszolgnak.
Rövid időn belül a lakásunknál jeletkezett egy hozzáértő szakember,aki jelezte ,hogy rövid időn belül megoldja a problémát.
Miután végzett a 9.emeleten, egy munkalapot aláiratott velünk amiért külön kell fizetnünk.Azóta nincs semmi extra,a melegvíz m e l e g.

Kedves Városlakók!
Figyelmükbe ajánlom a Tiszaszolg üzletpolitikájának változását!
Csatlakozási pont,osztósík fogalmakkal meg kell ismerkednünk.Jó lenne tudni,hogy a valószinüleg nevünbe kötött szerződés még milyen buktatókat tartalmaz!

Tisztelettel:
az érintett lakóközösség

Avatar
totsmith
HozzászólásokCOLON 171
CsatlakozottCOLON 2009.04.27. 20:54

Re: Melegvíz szolgáltatás

Hozzászólás Szerző: totsmith » 2013.02.12. 11:42

Tisztelt Tiszaszolg Kft!

Tájékoztatjuk Önöket ,hogy ismételten a lakóközösség területén belenyúltak a rendszerünkbe.2013.02.07-én 8-14h-ig
kizárták a melegvizet és ezt követően nem állították helyre az eredeti állapotot!
Tehát működik az Önök nyereségnövelő intézkedése.

Tisztelettel:
Az érintett lakóközösség,10db lakás nevében

BUTTON_POST_REPLY